Sunday, November 18, 2012

SHARIB TANWEER SONG - THE SPIRIT OF THE WARRIOR

Sharry Talking Song On Love To A Queen Then He Sings His This Song:
Song Title : The Spirit Of The Warrior.
Song Lyrics Composer : Sharry Talking [ Sharib Tanweer ].
Song Lyrics Composing Date, Time And Location : 17 November 2012, 19:00 PM. IST/GMT In New Delhi India.

<<Song Lyrics Starts Here>>
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,
The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,
The Spirit Of The Warrior,

Me And Heroine,
Me In On Love,
Writing A Story,
Living On Love,
Me As A Warrior,
She As A Queen,
Making I A Dream,
Love Of A Queen,

The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,
The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,

Me And Tackling,
Me For The Love,
Higher Then Hero,
Till Where I Taught,
Here I Fight For,
Love As A Brave,
Making The Kingdom,
Free To The Slave,

The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,
The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,

This I Did In Love,
Kingdom Make I Free,
The Queen Accept,
The Spirit Of My Love,
The Fight For The Love,
Starts Now I Here,
Became I The King,
Kingdom Of Love,

The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,
The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,

The Story Is Here End,
Did My Task Of Love,
Kingdom  Got Freedom,
Loving Unbounded Like Birds,
So I Going To My Home,
For Happy Survival,
This A Story Of Warrior,
‘Cause This The Spirit Of The Warrior,

The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,
The Spirit Of The Warrior,
O Ho O Ho Ho Ho,
He Ya He Ma He Ya Ya,

No comments:

Post a Comment